برگزاری اردوی تیم ملی کوهنوردی بانوان کارگر در مشهد ترکیب احتمالی رئال مادرید و دورتموند در فینال لیگ قهرمانان اروپا (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) گولسیانی به بازی مس رفسنجان رسید تکمیل ظرفیت ورزشگاه آزادی برای بازی پرسپولیس _ مس شوک به استقلال در آستانه حساس‌ترین رقابت لیگ برتر کامیابی‌نیا تاریخ را تکرار کرد لطف بزرگی که به استقلال شد بازگشت رسن به پرسپولیس صحت دارد؟ جدایی ستاره پرسپولیس تکذیب شد تغییرات مدیریتی در استقلال قطعی است| سمیعی می‌ماند یا می‌رود؟ شایعات نگران کننده پشت سر یامگا| ستاره فرانسوی فصل بعد می‌ماند؟ ساعت و تاریخ بازی رئال مادرید و دورتموند در فینال لیگ قهرمانان اروپا نتیجه و ویدیو خلاصه بازی الهلال و النصر(۱۱ خرداد ۱۴۰۳)| آبی‌های ریاض فاتح همه چیز ستاره مدنظر پرسپولیس سرباز است!| ملوان خوشحال از قوانین سازمان لیگ ویدیو گل سردار آزمون به میلان در بازی دوستانه ترکیب پرسپولیس مقابل مس رفسنجان| آخرین ترکیب برای قهرمانی؟ کنایه تند نکونام به اوسمار در نشست خبری+ ویدیو| من هم اگر... ساعت و تاریخ بازی استقلال و پیکان| امیدوار به توقف پرسپولیس ساعت و تاریخ بازی پرسپولیس و مس رفسنجان| یک گام تا قهرمانی سرخ‌ها فشار مضاعف مجیدی روی نکونام با انتشار یک استوری!
سرخط خبرها

مسی بعد از جدایی از بارسلونا به کدام باشگاه می‌رود؟ | بررسی احتمالات

  • کد خبر: ۷۶۷۰۱
  • ۱۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۴
  • ۱
مسی بعد از جدایی از بارسلونا به کدام باشگاه می‌رود؟ | بررسی احتمالات
شب گذشته بالاخره مشخص شد که بارسلونا و لیونل مسی برای تمدید قرارداد به نتیجه نرسیده‌اند و این ستاره آرژانتینی از این باشگاه جدا می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز - شب گذشته بالاخره مشخص شد که بارسلونا و لیونل مسی برای تمدید قرارداد به نتیجه نرسیده‌اند و این ستاره آرژانتینی از این باشگاه جدا می‌شود. باید دید گزینه‌های مسی برای ادامه فوتبال کدام باشگاه‌ها هستند.

فوتبال یک تجارت خنده دار است، تعداد باشگاه هایی که می توانند مسی را به خدمت بگیرند اندک هستند. با این حال تیم‌هایی هستند که توان خرید مسی را دارند و می‌توانند او را به عنوان بازیکن آزاد به خدمت بگیرند.

 

پاری سن ژرمن 

این باشگاه پاریسی به‌دنبال کسب عنوان قهرمانی در لیگ قهرمانان است. با توجه به اینکه مسی یک هدف دست‌یافتنی است ممکن است ناصر الخلیفی را متقاعد کند که کیلیان ام‌باپه را به رئال مادرید بفروشد تا بتواند هزینه دستمزد مسی را جبران کند. پاری‌سن‌ژرمن در حال حاضر برای قهرمانی در لیگ قهرمانان آماده می‌شود و مسی شاید بالاترین دستمزد خود را به‌عنوان یک بازیکن حرفه‌ای دریافت کند و بار دیگر بتواند در کنار نیمار، یکی از صمیمی‌ترین دوستانش زندگی و بازی کند. سبک زندگی در پاریس آسان است، حتی اگر کیفیت لیگ الهام‌بخش نباشد اما این می‌تواند به مسی زمان استراحت بیشتری بدهد.

منچسترسیتی

گواردیولا هرگز به‌عنوان مربی بدون مسی قهرمان لیگ قهرمانان نشده است و ممکن است بخواهد تلاش کند و سرانجام با شاگرد سابقش بار دیگر در یک تیم باشد. سیتی البته گریلیش را با ۱۰۰ میلیون خریداری کرده است ولی باید دید آن‌ها برای خرید مسی که هر تیمی را نیز وسوسه می‌کند، حاضر هستند دست به جیب شوند یا نه. قطعا سران سیتی حاضرند به هر توصیه گواردیولا عمل کنند.

یوونتوس

و در آخر رفتن مسی به یووه می‌تواند یک داستان هالیوودی ایجاد کند تا مسی و رونالدو را در یک تیم ببینیم. یوونتوس به دنبال مهاجم است و مسی آرژانتینی می‌تواند هدف نخست آن‌ها باشد حالا که او بازیکن آزاد است. همه‌چیز می‌تواند خیلی زود مشخص شود. باید دید چه در سر فوق‌ستاره آرژانتینی می‌گذرد.

 

منبع: ایسنا

 

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۱
0
0
بنظرم مسی به پی اس جی می‌رود واگر رونالدوهم برود هم بازی هم می‌شوند
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->